3 Kasım 2009 Salı

Ercan Saatçi ve Metin Özülkü


Bu hafta içerisinde kimdir nasıl yapmıştır bilinmeden kısa bir video paylaşıldı facebook aleminde. Video'da damat olması nedeni ile Hürriyet Gazetesi Spor Müdürü Ercan Saatçi ve müzisyen Metin Özülkü bulunuyor. Video'nun içinde neler geçiyor veya insanlar bunlara neler dediler herkes biliyor zaten.

Şahsen başka bi konuya açıklık getirmek istiyorum. Bir kişilik bukadar mı gerizekalı olabilir?

Ercan Saatçi olaydan 4 gün sonra bir açıklama yapma gereksimi duydu kendinde. Spor Müdürü! olduğu kendi gazetesinde Develi'nin namusu adında bir yazı yayımladı. Yazının içerisinde sanki çok güzel bir şey yapmış gibi bunu savunan, özürü kabahatinden büyük bir içerik vardı. İçinde Adnan Polat, Haldun Üstünel, Aziz Yıldırım, Fatih Altaylı vs vs. Hepsine soruyorki " Siz hiç rakip takıma küfür etmediniz mi?". Evet ettiler ama gerçekten kameraların olmadığı biryerde ettiler!

Şimdi geliyorum kendi konuma. Ercan ve Metin kardeşler haftasonu yaptıkları açıklamada bu konuşmanın kesinlikle yayından önce yapıldığını söylüyorlar. Gerçekten böyle olsa hiç bir şekilde yadırgamam veya suçlamam. Ama salak değiliz be kardeşim?

Ercan Saatçi yazısından aynen alıntı yapıyorum "Program başlamadan önce, Metin Özülkü ile ev ortamında tamamen maç geyiği yapmıştık... Ve bize özel, mahrem bir konuşma geçmişti aramızda. İnanın ben de internette görünce hatırladım ve şok oldum..."

AH BE KARDEŞİM? MADEM PROGRAM ÖNCESİ OLDU BU MADEM KAMERALAR KAYITTA DEĞİL. NEDEN O ZAMAN "AAA KESEBİLİR MİYİZ Kİ? ABİ LÜTFEN PROGRAMIN İÇİNDE BÖYLE ŞEYLER YAPMAYALIM. YAHU BUNLARI ELBET BAYAN SEYİRCİLERDE İZLİYORDUR. ZATEN BU CİNSELLİK İÇEREN BİR KÜFÜR DEĞİL. HADİ TEKRAR BAŞLAYALIM" GİBİ CÜMLELER KULLANIYORSUNUZ? "ŞŞ ERCAN YAYINA BAŞLİCAZ ABİ BİRAZDAN KULLANMAYALIM KÜFÜR AKILLI OLALIM" DEMİYORSUNUZ?

Ulan şerefli insanlar olun. Milletin gözünün içine baka baka yalan atmayın. Kendiniz gibi mi sanıyorsunuz herkesi? Evet herkes küfür ediyor, bende etmediğimi bırakmıyorum. Ama sizler "ordasınız" bizler "burada". Mahremiyetin saklı olduğu yerler var evet ama "orası" değil "burası".

Ercan beyimizin eski bir videolarını paylaşarak son cümlelerimi söylüyorum; Bizim bir müzik grubumuz var fakat boşa uğraşıyormuşuz abi. Adam yıllar önce yapmış bütün herşeyi. Dudaklarınıda sarı lacivert boyamış yavrum benim!!!

http://www.youtube.com/watch?v=YfcBHW0eboo

Altta paylaşacağım video'da ise gerçekten senkron olayını çözmüş, müzikle öyle alakalı söylüyor ki orgazmın doruklarına çıktım. Fakat video da başka birşey var; GALATASARAY FORMALI BİR TARAFTAR VİDEONUN SONUNDA SEVİNİRKEN SİLAH PATLIYOR VE BİR ÇOCUĞU ÖLDÜRÜYOR. BU GERÇEKTEN TAKIM FANATİZMİNİ BİLMEYEN ERCAN SAATÇİNİN KURGULADIĞI SAÇMA BİR KARALAMA OPERASYONUDUR. FAKAT GÖZÜMÜZDEN KAÇMAYAN İSE ŞU; GALATASARAYLI TARAFTARIN SURATI "SARI LACİVERT" BOYANMIŞ. YANİ O KÜÇÜK ÇOCUĞU ÖLDÜRENİN ZATEN İÇİ KÖTÜ. TIPKI FUTBOL SAHALARINDA "SENİ ÖLDÜRÜRÜM" CİNSİNDEN TEHTİDLER SAVURAN EMRE BÖLEZOĞLU GİBİ. BİZİ BÖYLE KÖTÜLEMEYE DEVAM EDİN. BİZİZ ZATEN SAHAYA BAYRAK DİKMEYE BIÇAKLA İNEN TARAFTAR. BİZİZ KENDİ FUTBOLCUSUNA SOPAYLA DALANLAR. BİZİZ KENDİ FUTBOL KAMPIMIZI BASANLAR.

http://www.youtube.com/watch?v=DUk1i9BoT-8

HEP OYUNLAR SENARYOLAR. SUSTUYSAK BİR YERE KADAR.
AKLINIZDAN ÇIKARMAYIN TÜRKİYEDİR GALATASARAY!!!

Son olarak sayın Osman Tamburacı'nın bir dize sözüyle noktalıyorum. Sevgiler.

şu iki boka bok deme,
boklar duyarsa utanır!
bunların bir zerresi boka düşse
bok bile kirlenir!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder