26 Ekim 2009 Pazartesi

25 Ekim 2009 Fenerbahçe - Galatasaray Maçı


3-0 yenildiğimiz Ankaragücü maçından sonra büyük bir umutla fenerin yenilmesini bekliyordum fakat; fenerbahçe bizim yenildiğimiz skorda rakibini yendi. O geceden beri üzerime saldıran hiç bir fenerbahçeli'ye cevap vermedim. Emindim ki 25 ekim gecesi en güzel cevabı vericem. O geceden beri her gece yazılar yazdım, ısrarla sustum fakat hiç birini yazmaya gerek kalmadı. Dün gece 3-1 yenildik.

Maç şöyleydi maç böyleydi diye şuan ülkede yaklaşık 30 milyon kişinin konuştuğu şeyleri konuşmayacağım ama unuttuğunuz ve ısrarla görmek istemediğiniz şeyler var.

10 yıl oldu dün gece. Evet, 10 yıldır sizi kadıköye yenemiyoruz. En son yendiğimiz maçta Emre Bölezoğlu ve Tugay Kerim Galatasaray A Takımı'nda futbol oynuyordu. O günden beri sizi yenemiyoruz ve siz bundan hayattaki en büyük olaymış gibi seviniyorsunuz. Aradaki fark işte bu. O kadar "dar kafalı"sınızki hayattaki tek derdiniz "biz"iz. Kurulumundan başlayan yalan tarihinizde bizi yenmenizden başka hiç bir başarınız yok. HİÇ!!!.

Ard arda aldığımız kupaları yazmicam "bakın biz bunları aldık" diye. Zaten hepiniz aldığımız kupaları "beceremediğiniz" kız veya erkek arkadaşlarınızın ismi gibi aklınızda tutuyorsunuz. Bir örnek vermek istiyorum: Real Madrid tam 14 yıldır Deportivo'yu kendi sahasında yenemiyor. Fakat bunu madrid taraftarlarından kimsenin siklediğini sanmıyorum. Biz umursuyor muyuz? Evet. Sizi kendi evinizde yenmeyi istiyoruz fakat başaramıyoruz.

Tek derdimiz bu değil. Her maçta şike olacak diye birşey yok. Fakat dün gece oynanan maçın dünyanın en saçma maçı ilan edebiliriz. Henüz maç başlamadan "sizin" oyuncularınızdan ismi ağıza alınmayacak kişi karşı takım kaptanına çirkeflik yapıyor ve ortamı geriyor. Aynı şekilde ismini bırakın, aynısını size yapsa yolda görüp yüzüne tüküreceğiniz bir adam gidip GEÇEN SEZONUN GOL KRALI VE BU MAÇIN EN TEHLİKELİ GOL SİLAHINI 2. dakikada biçiyor, bu adamın ayağı kırılıyor fakat ortada sarı kart bile gözükmüyor.

Hepimiz küçükken kazalar geçirmişizdir. Ben şahsen başımdan 2 kere yaralandım ve günlerce kendimi toparlayamadım. Hakemin tekinin başı yarılıyor, fakat 10 dkaika sonra çıkıp "dünya derbisi"ni yönetiyor. Dünyanın hiçbir yerine olacak iş değil. Eğer varsa gelin lütfen söyleyin.

BU YAZDIKLARIMI EMİNİM HER YERDE DUYDUNUZ, OKUDUNUZ FAKAT ŞİMDİKİLER İÇİN FENERBAHÇELİ ABLALARIM ABİLERİM ARKADAŞLARIMDAN ÖZÜR DİLİYORUM AMA, SİZ;

GEREKTİĞİNDE KENDİ FUTBOLCUSUNA TAŞLA SOPAYLA SALDIRAN

MAFYA BABALARI SAYESİNDE YÜRÜTÜLEN

HAYATTA GALATASARAY ADLI TAKIMDAN BAŞKA HEDEFİ VE BU TAKIMI 10 SENE ARD ARDA KENDİ EVİNDE YENMESİNDEN DOLAYI BİR BAŞARISI OLMAYAN

SIRF TAKIMINDA OYNATSIN DİYE YAPABİLSE ROBERTO CARLOS'U BİLE TÜRK YAPACAK OLAN

YURTDIŞINDA HİÇBİR ŞEKİLDE BİR BOK BECEREMEYEN

ÜLKEMİZİN GÖZDE KLÜBÜ GÖZTEPE'DEN (Burada Göztepe'yi küçümsemiyorum. Göztepe TÜrkiyenin en köklü klüplerindendir ve tarihinde avrupa kupalarında yarı final oynamışlığı vardır) FARKI OLMAYAN BİR KLÜBÜN TARAFTARISINIZ.

dilerseniz beni listenizden silebilirsiniz. istediğiniz kadar yenin bizi. yapabileceğiniz tek şey bu. ki bunlarıda dürüst ortamlarda yaparsanız kabullenirim. dün akşamki ortamda değil. 3-1 sikimde değil. berbat bir maçtı ve bunun en büyük nedeni sizdiniz.

UNUTMAYIN!!! BİZ ÜLKEMİZDE KURULAN İLK TÜRK FUTBOL TAKIMIYIZ.

UNUTMAYIN!!! SİZ KENDİ RESMİ SİTENİZDE " Yıl 1907 elimizde bayraklarla "Türkiye Türkiye" marşlarıyla detekledik Fenerbahçemizi" DİYEN BİR KLÜBÜN TARAFTARISINIZ. 1907 YILINDA TÜRKİYE'Yİ NERDEN BULDUNUZDA MARŞLARINI SÖYLEDİNİZ O AYRI!!!

UNUTMAYIN! BÜYÜK TAKIMLAR ALDIKLARI KUPALAR İLE, KÜÇÜK TAKIMLAR BÜYÜK TAKIMLARI YENDİKLERİ İLE ÖVÜNÜR.

VE UNUTMAYIN BİZİM HEDEFİMİZ " İNGİLİZLER GİBİ TOPLU HALDE OYNAMAK, BİR RENGE VE İSME SAHİP OLMAK VE TÜRK OLMAYAN TAKIMLARI YENMEKTİR "

sevgiler.

DİP NOT: CHRİSTİAN VE EMRE SİZ EN BÜYÜK OROSPU ÇOCUKLARISINIZ!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder